plugg 100211*

Godmiddag.
Nu är det plugg som gäller för min del, i och med jag inte är i skolan idag.
Var på läkarbesök innan idag, tänkte dra mig till skolan men sen så hoppa jag över det i och med jag skulle äta och sådant. Så jag hann ändå inte med bussen. Så idag får jag skola-hemma istället.
För annars när jag är hemma från skolan så brukar jag ju trots allt inte göra mina studier, men måste göra det för att komma ikapp nu asså. Om jag vill ha betyg så är det bara att sätta igång, eller vad säger ni?
Jag har juu varit väldigt slarvig med skolan sen slutet av förra året. Vet inte vad som hände, men det kom som en vind att jag bara inte ville dit, att jag klara mig bättre utan skolan. Så på så sätt är det nu lite svårt att ta sig tillbaka till det igen, men jag försöker. Huvudsaken är att jag är där. Men jag måste ju också jobba och förstå.
Så jag måste be om hjälp nu om jag inte förstår. Annars är det ingen mening med det hela.
Satt precis och läste lite engelska för Hampus, har ju en engelskbok som måste läsas ut, sen så ska jag börja på matten och skicka in min uppsats! (y)
Låter bra tycker jag. Skriver mer sen men nu är det studier som gäller!♥

Dagens klädsel & utseende;
- en marinblå tunika från gina tricot.
- tjocka leggins från h&m.
- uppsatt hår, nytvättat dessutom.
- inget smink, naturell.

bild får ni senare(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0