Sängdags!

Nu är det sängen som kallar, men innan det slänger jag in ett snabbt inlägg.
Kvällen har bestått av vänner & fritidsgården. Helt okej idag faktiskt. Ganska så roligt.
Spelade kort med Hampus & Andreas, men de fuska som vanligt! :s Suck*
Alexandra satt och titta på, undra om det var roligt? För jag fick flipp ett x antal gånger!
Men det var kul ialla fall (y) , Sebbe skjutsa mig hem, snäll Sebbe!
Men innan han lämna mig lämna vi Andreas, långt ut på landet!
Sådärbestod min kväll ialla fall. Nu har Alexandra Jönsson lärt mig lite hur man gör i ps, så jag har gjort 2 bilder nu. Dock kanske inte de bästa, men jag lär mig. Laddat ner nya penlar också! (y) Så nu är det dags att pilla! (:
Nu ska jag ialla fall sova, för nu är jag trött! Skolan kallar imorgon också! Så skriver mer imorgon.
Sov nu gott allihopa, så hörs vi imorgon!
Godnatt

Bjuder er på en provsmak på bilden jag gjort nyss! :)

här är den andra jag gjorde ikväll, den sista jag höll på med nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0