Sista februari*

Hejsan alla söta! Det har varit dålig uppdatering hela helgen jag vet! Men jag går bara inte orkat skriva så mycket, för jag har ju inte gjort något speciellt så. Och sen så bloggar jag ju för min egen del, för att jag vill och tycker det är roligt. Jag gör ju inte det för att ni vill, eller för er skull. Utan för min egen skull(: Idag flyttar Hampus ut, lite tråkigt men det ska väl bli rätt skönt också. Så vi båda får mer utrymme, det behövs ju faktiskt för oss båda. Även fast man är tillsammans kan man inte umgås med varandra hela tiden för det. Man kan inte vara vid varandra alltid så är det ju. Nu har hans pappa kommit och de ska bära ner saker nu och jag ska nog hjälpa till också!(: jag kommer nog att skriva mer senare idag, för idag kommer jag inte ha något att göra så det lär bli datorn och ta det lugnt innan skolan imorgon! Hörs senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0