skönt med lov! 100223*

Godmiddag allihopa, tror dock det finns många kvar som inte stigit upp ur sängen ännu. Jag ska inte säga aatt det är något fel, trots att jag gick och la mig vid 1 inatt för att jag skulle upp tidigare så gjorde jag inte det! Jag vaknade alltså för 10 minuter sedan, och klockan är nu halv 1 på dagen. Så, så mycket tidigare blev det inte, jag vaknade ju tidigare än vad jag gjorde igår, men jag la mig också jätte sent förra natten.
Idag ska jag till banken och sätta in pengar till mamma. Får se om det går i Hörby annars, för jag pendla in till Lund med bussen, inte så värst kul kanske. Men det är inte så ofta jag gör något för min mamma så. Och ikväll har vi ett möte med Per heter han, och vi ska snacka om hur jag och mamma ska kunna fungera ihop osv. Dock tycker jag inte om honom. Men man får ge det en chans, som sagt.

Och förlåt att jag inte skrev mer igår när jag sa att jag skulle det. Men det blev sent med middagen och de blev sent när jag var ute och träffar alexandra. Så det slutade med att jag kom hem vid halv 12 och kände mig dödens. Så jag skrev inget och la inte in bilder heller för den delen. Men jag lovar att göra det senare idag. För nu ska jag äta något och sen försöka fixa mig.
Ha de bra så länge, puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0