snart lov? 100217*

Hejsan allihopa! (: jag bloggade ju aldrig igår tror jag, jag glömde helt bort det och jag orkade ändå inte. Hade inget att skriva om direkt. Men ialla fall, idag var jag inte i skolan. Jag har problem med min mage & mitt illamående. Mitt huvud gör också alltid ont. Får hoppas på att det snart går över. Men jag vet inte!
Jag har funderat lite nu den sista tiden på hur jag ska göra. Om jag ska hopp av skolan och börja om på Bergda istället i sommar, gå om ettan och så. Eller om jag ska fortsätta men jag vet inte :s
Det är ett svårt beslut, men jag trivs inte riktigt på den skolan jag går på, och det är jobbigt att pendla varje dag. Det tar kål på mig. Så det är det jag funderar på. Sen så är det så mycket som händer just nu, så jag vet inte. Men jag får se ialla fall. Får tänka lite till, jag har mycket att tänka kring nu! Det blir så jobbigt ibland.
Sen funderar jag på att köpa ny mobil nu. Eller vad säger ni, ha abennomang och sånt! (y) ändå rätt toppen?
Sälja den andra, eller behålla den vet jag inte. Men i såna fall ville Mathilda min bästa kompis köpa den. Men jag får se hur det blir! (:
Var ialla fall med Jane och kollade på en lägenhet idag, hade jag haft pengar och inte gått i skolan hade jag fan tagit den, fett fin & helt kanon så roligt det kan vara att liksom ha eget spa, träningsrum & ångbastu med dusch! :D, hur underbart? (y) Sen så följde jag med henne till Löddeköping och byggde på hennes naglar, fint & skit billigt! Så där ska jag göra nästa gång! Så är det bara!
Sen åt vi Mc, gott men mätt blev jag rätt fort!
Nu hade jag bara tänkt gå och lägga mig och drömma sött! Eller vad tycker ni?
Nu ska jag ialla fall avsluta detta och kolla på mobiler (:
Puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0