Snart så.. ☻

Snart så är maten klar, (y) , så spännande det ska bli, undra om det kommer gå att äta, jag får nog hoppas på det trots allt. För vad ska vi annars äta? Finns ju inte så mycket annat att välja mellan :)
Så snart ät pizzan klar, har satt in bägge nu. Så ska strax ta ut dem, innan jag glömmer bort tiden igen! vore pinsamt för mig då. Faktiskt första gången jag gör egen pizza. Så jag vill gärna lyckas.
Och snart så är det faktiskt Melodifestivalen. Ska också bli spännande, idag är det många bra som sjunger.
Bland annat Darin faktiskt som har varit min idol, sen han slog igenom IDOL.
Så han hejar vi på ikväll. Nu är maten klar så jag ska äta nu. Bilder kommer sen! (: ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0