snö, snö & ännu mer snö

Undra när det ska sluta snöa? det är drygt och inte ens mysigt längre!
Ikväll har jag inte ätit något märkvärdigt knappt ätit något! Fett drygt. Magen vänder på mig helt.
Så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Men jag försökte få i mig lite makisar innan gick inte toppen, men det gick lite. Imorgon är det fredag, och just nu mår jag dåligt som aldrig förr. Tror förkylningen och sånt börjar komma tillbaka, aja. Sen är det allt sportlov! Vilket jag ser fram emot! (y) , massa roliga aktiviteter.
Och bara mys med bror! hur toppen som helst faktiskt!(:
sen kanske annat också händer, får se!
Jag ska ialla fall gå och lägga mig snart, är fett trött.
Så jag skriver mer imorgon.
God natt sötnosar ute i världen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0