Trött & sliten..

Jag är verkligen så jävla trött och sliten nu känner jag. Och varm är jag också.
Har hållt på sen 11 imorse med att städa och hålla på. I och med Hampus flyttat ut och alla hans saker är borta så kommer ju dammet fram. Dock städade vi under tiden han packade ner, men när de väl var ute så stack han bara ;o
Så hela dagen har jag, mamma och bror varit igång och städat plockat undan och vad det nu än är. Vilade innan, och satt då och tittade på hundvalpar tillsammans. Nu äntligen håller vi på att leta efter en ny familjemedlem. Det ska bli rätt kul, för i sommar åker mamma och bror till Thailand i 2 månader, och då blev mamma lite så;
- vem ska passa hunden, den behöver ju någon vid sig hela tiden osv.
Men då sa jag ju det, att jag skulle ju vara hemma i sommar och då kan väl jag ta hand om den och vara med den.
Då så löste det sig och nu sitter vi och letar, men alla har bara fallit för en Amstaff, dock jävligt söt hund. Och vi har hittat en övergullig en också, och den är här i Hörby någonstans.
Så vi får se, och jag hoppas att det blir en söt en snart (y)
Ikväll blir det bara att ta det lugnt, och inte göra så mycket umgås med familjen och så väl.
Har dock ingen tv nu förtillfälligt, men mamma skulle köpa en så jag hoppas på att det är snart för jag vill gärna se lite tv.
Nu ska jag fortsätta att hjälpa mamma lite, för hon håller på att få damp för att varken jag eller min bror hjälper till just nu, men jag är så trött så jag vill gråta! :(
skriver mer senare!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0