Uppsats? 100209*

Nu har jag precis skrivit klart min uppsats, och jag blev nu hungrig så jag har tagit fram en korv och värmt den, till det har jag senap & ketchup. & såklart tokad lök! Hur gott som helst faktiskt! (y)
Fick ändra hela min uppsats som jag skrev igår, så jag fick börja om på nytt idag för jag tyckte den jag skrev igår inte var allt för bra. Men det tycker jag inte med denna heller men nu får det räcka. Man kan inte förvänta sig för mycket av mig! :)
Ikväll blir det bara äta något enkelt orkar inte göra fin mat alltid. Det är faktiskt också jobbigt. Så ikväll blir det något mycket enkelt. Sen snart ska jag också gå ut och möta Andreas, min kompis. För han ville träffa mig idag och hade ork till det, ojsan vad har hänt? :D , haha, nej men vi ska dra till fritan sen ikväll så. Möter Mathilda och Jennifer på torget vid 6, så då dra alla vi dit tillsammans bra va? (y) Där är inte allt för kul, men om man är med rätt personer kan det bli hur bra som helst faktiskt! Trots att där är rent för många nya människor. Men vafan orka bry sig om det, det ärväl gammla som räknas eller? :)
Nej, nu ska jag ladda ner penslar till mitt ps. ♥


Såhär ser jag ut just nu! (:
Enkel håruppsättning, enkel sminkning men ändå skarp.
Hitte på kläder (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0