Varför? 100218*

Godmiddag folk! Hur mår ni idag? Hoppas ni mår bättre än mig ialla fall. Jag blir så trött på mitt illamående och mitt ont i magen hela tiden. Det kanske inte är så farligt som det låter, men det är drygt i längden faktiskt!
Hur som helst, jag skulle beställa ny mobil igår kväll efter jag kommit hem, bestämmde mig då för att ta en sony ericsson istället, i och med jag är så van vid det, och så är det lite billigare i månaden! Så jag slipper då lägga ner alla mina pengar på mobilen i månaden. Men då så måste jag vara 18 för att beställa och jag fick damp. Men då tänkte jag och Hampus att jag kunde ta det på hans namn, men han har sin adress i Löberöd fortfarande ju! Så då menar jag att allting skickas dit, och alla mbilräkningar! Nej! Det är för jobbigt. & mamma kan inte ståför mitt hon står redan för två abennomang, så nej. VARFÖR ÄR INTE JAG 18? Varför födde mamma mig så jävla sent? :o
När jag väl hade bestämt mig, så nu stör jag mig som fan på det. Men jag ska säkert komma på något, vi får se.
Idag är jag hemma, tänkte gå ut och gå, men det blåser rent för mycket. & sen så har jag duschat idag, och känner mig fräsch nu, och har lagat stektpotatis. Skit gott med bara ketchup! (y)
Nu ska jag leta vidare på mobiler, får se hur det blir!
Skirver med senare! ♥



Det blev att jag valde denna mobilen!
Jag trodde bara röd fanns i butiken, men sen hitta ja både svart & silver.
& det blev genast lika svårt att ta ett beslut.
Men många har röda, & svarta , så jag valde att ha en silvrig! ;)


Det var denna & den andra jag valde mellan! Men denna blir lite dyrare.
Men den är också lite bättre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-02-19 @ 17:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0