vild kväll/natt 100213*

Har precis kommit hem typ, varit med Jane idag vilket var kanon! (y)
Så myycket jag saknat att bara umgås med vänner och ha kul och inte behöva tänka på något annat.
Det var verkligen skit trevligt. Dock var polisen mindre trevlig. Men aja det var lugnt(:
Åkte med TOBIAS, det är Hampus kusin, han är verkligen ingen amatör på att köra bil och speciellt inte på att drifta och leka med nylagd snö. Det är verkligen något han kan. Så det gick hur bra som helst att åka med honom.
Och jag lever faktiskt nu, trots att jag suttit och spänt mig hela tiden under körningen, men det har blivit så efter krocken! :s
Men det fick prima! (y) , träffade även Anna & hennes pojkvän. Sen Linus(hampus andra kusin, bror till tobbe) & slisk också, och de var trevligt. Så hela kvällen var toppen! Vild och lagom galen kväll & natt.
Tack till Jane som varit fantastisk rolig ikväll, som gjort en Fredag bra. & till alla andra som varit med och hjälpt till!♥
Ett - till att dörren höll på att fucka mitt liv nu när jag kom hem, först skit mörkrädd, sen så får jag inte upp dörr jävlen, kan det bli bättre? Så stod och höll på med dörren i 30 minuter innan jag kom in?! Tack? eller vad säger man till sånt? :s
Nu ska jag nanna min kudde detta var bara en snabb uppdatering. Sov gott sötnosar! Hörs imorgon.
Sov gott, dröm sött & vakna blött? (a)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0