1 juli 2010

Tja läsare!♥

Läget med er allihopa? Med mig är det bra. Sitter hemma hos mamma just nu för vi har varit på Hörbymarknad, har varit marknad sedan igår och idag var sista dagen. Dock lite tråkigt att de stänger ner så tidigt men det kommer fler marknader som sagt. Det har ialla fall varit trevligt att gå där, lite smått och gott har det blivit. Igår köpte vi inte alls något mer än mat, körsbär och filmer. Det var väldigt gott med körsbär vill jag lova och filmen var bra också:Thumbup:! Idag så hann vi typ bara springa igenom marknaden och köpa lite gottis och Hampus köpte spel och keps, medans jag köpte ett halsband och en skyddsängel som pengarna gick till cancerfonden! Sen köpte vi med oss tacostallrikar hem och åt, mumms vad gott! Vi ska väl snart hem, imorgon är det fredag och då åker vi till syster i malmö. Trevligt ska det väl bli. Vi hörs mer till helgen. Håll ut vi får snart internet hemma:).
Puss & Kram♥


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej!

Jag undrar varför du valde att behålla barnet? Hur reagerade din mamma när du berättade för henne?

Hoppas inte att du tar illa upp, jag är bara nyfiken. Tycker att du är modig som vågar göra det här. :)

Lycka till med allt!

2010-07-02 @ 00:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0