12e juli 2010

Tjena bloggen!

Hoppas att allt är bra med er. Jag mår prima själv, fast har lite ont men det ska ja integnälla över. Men en annan sak som jag faktiskt tänker gnälla över är värmen. Shit i helvete vad varmt det är varenda jävla dag nu asså. Visst ä det väl bra, men kanske inte när man är höggravid!! Aja, ni som kan njuta av att sola och bada det är väl kul för er, njut av det! För jag njuter verkligen inte av att vara tjock och sitta och svettas massa liter när jag är ute, inne eller framför fläckten. Men snart är det över, tacka fan för det. Hur som helst så är jag hos mamma just nu, ska hämta min bror och Teddy. Mamma åker till danmark nu i en hel vecka och vi ska passa de under den tiden. På fredag efter Hampus slutat jobba drar vi till Öland. Nu har jag 4 veckor kvar sen är det fan dags, jag är nervös och spänd inför det. Men jag kan säga att jag längtar otroligt mycket till det också. Ska inte blogga mera nu för nu ska vi planera lite inför Öland så allt är klart. Men jag kanske skriver några rader sen innan vi sticker hem igen. Puss & Kram på er sötisar där ute♥


Kommentarer
Postat av: anonym

kommer du fortsätta blogga även när du har fått ditt barn? och har du funderat på något namn? kram!

2010-07-13 @ 13:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0