13e juli 2010

God dag läsare! Hur är det med er idag? Med mig är det som det ska, vilket innebär att jag är varm, trött och mår illa lite då och då. Låter det inte hur underbart som helst(:? Jag har faktiskt varit ovanligt aktiv och duktig idag och kört två maskiner tvätt, sen hängt upp två maskiner en sen vi tvättade sist alltså i helgen, glömt bort helt att vi hade tvättat och trodde att det skulle lukta skit nu men det gjorde det faktiskt inte, så lite tur hade jag vid min sida idag:p. Hampus ringde innan vid lunch och sa att de kanske sluta sent idag för de hade mycket kvar att lägga. Sånt som händer, man kan tyvärr inte välja när man ska sluta jobba när man har ett sånt jobb, men det är inget som stör mig, jag vet ju att han kommer hem så(:! Om vi hinner ikväll så ska vi åka in och köpa en dator som vi såg på annons igår, vi körde nämligen in till hörby igår efter att vi hade sett datorn i tidningen och det blev att fjäska lite för mamma, och hon gick med på det tillslut. Men för de får hon min gamla dator eller Ja, min bror får den. Jag och Hampus känner inte riktigt att vi behöver vars en dator nu när vi snart inte längre kommer att ha tid. Så vi kommer att ha datorn tillsammans. Och han ska försöka sälja sin gamla dator också, bättre det än att den ligger och tar plats bara. Datorn vi hittade eller som jag hittade först är en Laptop men sen hitta Hampus en annan stationär för samma pris, men jag känner inte att jag vill ha tven som skärm trots att den är stor. Jag tycker att den är lite väl för stor att använda som datorskärm. Men Ja, vi får väl se om jag ångrar mig;) i början så var det ju tänkt med en stationär men nu vet jag inte"/. Förresten så är min bror och teddy här nu och ska vara här till fredag då vi drar till öland. Men nu ska jag vila lite hörs sen. Och sa får ni min nya favorit bild längst ner också. Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0