14e juli 2010

Godmorgon solstrålar♥! Hoppas att allt är bra med er och att ni har fått en bra natt med sömn(: jag mår väl helt okey, ligger i sängen fortfarande för att jag tvingat mig själv till att sova. Natten har varit dryg för mig, sovit väldigt lite och inte sovit djupt om ni förstår vad jag menar.. Det tog verkligen kol på mig tidigt imorse när jag insåg att jag fortfarande var halvt vaken!! Sen när jag väl somna lite så ringde Hampus alarm och jag trodde att jag skulle döda någon.. Ja, så illa har min natt varit! Vet dock inte riktigt vad det har berott på, kanske nervös för idag ska vi nämligen in och hämta datorn som vi var och titta på igår. Dock blev det inte den vi planerade utan en bättre och lite dyrare men det är det värt. Tur det är mamma som betalar, men i och med vi valt en lite dyrare får vi också hjälpa till och betala. Typ två glassar mindre;)! Nej, jag är nöjd med vårt val, Hampus också det vet jag. Nu blir det frukost vi hörs sen! Puss & kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0