16e juli 2010

Hejsan!♥ allt bra? Jag mår fint i alla fall! Som ni kanske ser på bilden har vi en ny familjemedlem nu. Hämtade henne igår efter att Hampus hade slutat. Både jag och Hampus blev nykära men nog mest Hampus! Kan bero på att han är som ett litet barn när han får något med teknik saker att göra;) och sen har han inte öppnat en ny låda med en dator i på länge, det gjorde jag ju senast i oktober och sen är jag mer för mobiler:p. Hur som helt funkar hon super bra och vi är nöjda med henne! Håller på att skriva hela graviditeten nu med ord, från hela början. Den ska läggas upp på bloggen sen så fort vi fått internet! Förresten är den också beställd nu:) hörs senare. Puss och kram♥

Kommentarer
Postat av: Sari

haha...jisses innan jag kopplade att det var datan...trodde ni fått en tjej:o)))

2010-07-16 @ 07:59:47
URL: http://tuulikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0