19e juli 2010

Hallå allihopa!♥

Det var ett tag sedan jag bloggade, internet har fortfarande inte hittat hem till oss men den kommer nog snart. Beställningen är gjord och är klar så nu väntar vi bara på att internetet ska nå hem till oss, vilket jag hoppas är snart. Sitter ialla fall hemma hos Hampus föräldrar som är i Finland och bloggar för första gången från vår nya dator. Känns lite konstigt men det är härligt, bara att vänja sig vid knapparna först annars så funkar dator skit bra och jag är nöjd med den hittills! Hur som helst så har mycket hänt nu under de senaste dagarna, kom hem från Öland igår efter att varit där sen i fredags. Det var väldigt trevligt där faktiskt, var på djurparken, handla lite smått, gick på någon gå-gata i Borgholm och det var ytterst mysigt. Sedan satt vi och åt på en fin restaurang och åt gott och snacka! Sånt som kan behövas ibland, lite snack och mys. Nej, det har verkligen varit en toppen helg, en sådan helg som jag garanterat hade kunnat göra om igen. Hampus skulle egntligen haft semester denna veckan men han jobbar extra istället så han kan ta ut dagar sen när bebisen kommit. Nu är det inte länge kvar, nu har jag nästan nåt ända fram! Spännande! Har missat att lägga upp många graviditests veckor nu, men jag kan lägga upp dem nu som förseningar istället så ni åtminstone kan få läsa och följa med mig och min tjocka mage. Hur som helst så ska jag in och läsa lite andra bloggar, och in och kolla mina mail lite. Hörs senare kanske! Puss puss♥


bjuder även på en knäpp men söt bild på mig och älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0