21 juli 2010

Hejhej bloggen!

Läget och så med er en sådan här varm sommar dag? Jag mår fint och svettas lagom mycket kan jag säga. Det är verkligen inte skönt att gå och vara höggravid i denna värmen vill jag säga er. Sitter hos mamma nu, fast mamma är inte hemma hon är i Danmark och jobbar fortfarande kommer hem på fredag tror jag hon sa. Min bror och Teddy håller mig sällskap, Hampus släppte oss här innan. Behöver komma ifrån honom lite känner jag, så ska vara här nu några dagar. Eller så kanske jag flyttar hem för ett tag, känner att vi är för mycket på varandra och jag klarar inte av det riktigt. Man tröttnar på varandra och det blir för mycket inpå varandra om dagarna. Hur som helst så avslutas ju Kiviksmarknad idag och jag har inte varit där än sen det började i måndags, meningen var att vi skulle dit idag men Hampus var trött efter att han hade jobbat så jag fick hoppa över det, men konstigt nog kunde han köra till Hörby, och nu köra till Löberöd och är hos en kompis. Ja, skitsamma. Jag kan säga så mycket som att sen jag flytta till Löberöd har jag varit uttråkade hela tiden, och bara velat bort där ifrån. Visst är det mysigt att bara ta det lugnt och bo någonstans där det är lugnt, men det är fan inte kul att sitta hemma hela dagarna och sen när det väl händer något så orkar inte den andra att åka dit. Men sen kan vara uppe hela nätterna och spela.. Ja, jag klagar men jag blir fan också trött tro det eller ej!!
Nu ska jag ialla fall in och kolla lite andra sidor och sedan ge min bror datorn.
Ha det bra, puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Cicci Paulsson :)

Har ni flyttat till Löberöd? :)

2010-07-22 @ 12:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0