22a juli 2010

Hejsan bloggen!♥
Alllt bra? Idag är jag på bättre humör och mår alltså bra:). Sitter nere hos Hampus föräldrar därför kan jag blogga för här är tillgång till internet. De är fortfarande inte hemma så vi är själva här, Lina hans syster och hennes kompisar stack för en stund sedan, så vi är alltså helt själva. Hampus och min bror badar just nu, tänkte att jag också skulle ta och göra det men en badkruka som jag så vet man aldrig om det händer, haha;). Hur som helst så ska vi nog vara här en stund, sen ska vi väl hem och börja laga middag så vi kan få något att äta ikväll. Hampus ska även klippa sig senare, äntligen har han fått tid så nu slipper man hans långa fluffiga hår. Har även städat lägenheten idag och nu är det roligt att vara där. Ser ut som ett hem nu åtminstone, sen har Hampus klippt gräset också. Så under tiden som de badar så kan jag blogga lite, tänkte lägga upp några inlägg om graviditets veckorna som gått också, igår gick jag ju som sagt in i vecka 38, nu är det verkligen inte långt kvar. Spännande!!
Hur som helst så ska jag in och läsa lite andra bloggar nu som jag inte gjort på år och dar känns det som. Hörs senare!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0