28e juli 2010

God morgon världen!♥ Är allt som det ska?ligger i sängen och bloggar från mobilen i och med vi inte fått internet ännu.. Som det kan klydda och ta tid asså!"/ hur som helst så har vi förhoppningsvis snart internet, annars får vi köra med ett mobiltbredband tills det vill funka normalt för oss(: hur som helst så var jag hos barnmorskan igår, allt var bra förutom mitt järn, efter det körde jag och Hampus in till Entré i malmö för att Hampus skulle kolla efter ett par byxor och han hitta ett par riktigt snygga faktiskt! Sen hitta jag en snygg tröja åt honom och sen så köpte han med sig en ny parfym också som lucktar väldigt god.. Jag hitta ett par jeans jag ville ha men det är ingen mening för mig att ens ge mig in i sånt nu, för jag är för stor för alla kläder som jag vill ha på mig just nu"/.. Lite ledsen blir man, men nu är det inte långt kvar! Hur som helst köpte jag med mig ett nagelkit hem som man själv bygger på med gele. Gick väldigt bra, ni får se senare! Nu ska jag strax stiga upp! Pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0