29e juli 2010

Tjena bloggen!♥

Allt bra med er idag? Med mig är det helt okey, kunde ha varit bättre. Jag var lite små krasslig innan idag, men det verkar vara över nu! Hur som helst är vi nere hos Hampus föräldrar just nu kom ner för ett tag sedan för att Hampus ringde och fråga om jag och min bror ville komma ner och fika med dem, så vi kom ner medans Hampus ha varit här sen i förmiddags och hjälpt hans pappa med att snicka lite. Lite trist väder idag så jag och min bror sitter inne i deras kök med våra datorer. Skönt att man har tillgång till internet ibland ialla fall, förhoppningsvis så får vi väl internet själv där hemma snart, om det bara kan sluta att klydda någon gång!! Det känns som jag tappat världen utan internet asså.. Men men, annars så flyter allting på bra ialla fall och idag händer väl inte allt för mycket. Hampus ska nog på Thai-massage senare idag och jag ska försöka fixa mammas internet som inte heller funkar längre! Varför klyddar alltid internet? Och varför ska det vara så svårt att fixa det?? Aja, nu ska jag gå igenom mina tiotals mail och sedan in på bilddagboken en snabb runda, och sen sitta och virra runder lite på facebook. Så länge får ni ha det kanon. Kramar♥


Bjuder även på en ny tagen bild, som är lite halvdrogad!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0