30e juli 2010

Hejhej tråkiga väder:(!

Jag börjar med att klaga direkt, men så är det. Det är faktiskt skit tråkigt väder idag, trots att det är bättre än en stekhet sol så är det trist att det ska regna och blåsa en hel dag!! Men det måste väl också göras, vattna naturen osv.. Men annars hur är det med er idag då? Sitter faktiskt uppe i lägenheten och bloggar från datorn för första gången, vi åkte alla in till Lund idag och skulle handla mat, sen bestämde jag och Hampus oss för ett mobilt internet så länge också i och med det vanliga internetet tar en jäkla tid att fixa.. Men vi valde ett kontant mobilt internet som man bara laddar på när man använder det. Faktiskt bra att ha när man kanske ska bort någon gång och vill ha datorn med sig, och än så länge är det den bästa utvägen för oss som inte har fast internet ännu. Hur som helst så var vi inne på media market också och där hitta Hampus det nya xboxet (faktiskt snygg!), jag brukar tycka att de är stora och fula, men denna modellen var riktigt snygg faktiskt! Sen så såg jag att det var kanon erbjudande på LIPS, och gissa vem som flög över dem?? Inte bara jag, utan Hampus också. Kanon pris, så här sitter två killar bredvid mig och sjunger och skriker nu till Tokio Hotels låt;). Jag har också varit igång sen vi kom hem, och har ont i halsen just nu, så därför sitter jag här och bloggar lite snabbt nu. Blir att börja med maten snart, men inte riktigt ännu. Det är fredag idag och då vill man äta middag lite senare, eller ja, jag vill det ialla fall. Idag kommer lite fler inlägg än vanligt i och med vi har tillgång till internet, när man köpte startpaketet så fick man en dag gratis surf med, så vi behövde inte tanka på det. Men imorgon får vi givitvis göra det för att ha internet. Aja, vi hörs senare igen gullegrisar!♥


bjuder er på en bild från ölandsdjurpark.
hampus & min bror!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0