5e juli 2010

Hejsan sötnosar! Bloggar från mobilen så det blir ett kort inlägg. Men hoppas att ni mår bra, för det gör jag(: just nu är vi utomhus och leker. Jag leker kanske inte direkt, för annars hade jag ju inte bloggat. Men Hampus, min bror och teddy leker. Jag har svullnat upp så mycket att jag inte orkar göra något så det hade nog bara sett konstigt ut om jag hade kunnat springa runt och leka. Aja, hemma hela dagen idag har jag och min bror tittat på tv, sen har jag sorterat barnkläder som ska tvättar. För inom kort är det dags! Jag känner det i hela kroppen, och mamma känner det på sig. Nu är jag nervös och rädd, men förhoppningsvis går det över.. Vi får se. Men nu ska vi nog fortsätta och gå. Sen så blir det jordgubbar med glass och lite tv :). Men vi hörs senare kanske. Puss puss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0