6e juli 2010

Helloo! Sitter hemma hos mamma just nu, min bror skulle hit för han ska till sin pappa. Men vet inte hur det blir. Sitter inne på mammas rum och hon flätar både mig och Hampus. Jag har fått en fin fläta längs hela luggen, och Hampus har fått längs med hela huvudet i mitten, han ska få sin andra nu. Min bror ska också ha sen när vi är klara. Flätfamiljen här! Hampus föräldrar kom upp och lämnade en matta och förstarkare innan till oss, så satt de och snacka lite med oss och kela med Teddy också. Teddy tyckte verkligen om det. Sen bjöd vi de på kaffe också. Vi ska väl snart bege oss hemåt, Teddy följer antagligen med också i och med min bror ska till sin far. Men vi vet ännu inte. Har hunnit måla naglarna också, mamma hade köpt nya nagellack så jag lånade två av henne, vita på tårna och blåa på fingrarna, snyggt:)!
Ni får fortsätta med att hålla ut med uppdateringen, den kommer snart att bli bättre så fort vi fått internet och så. HÅLL UT BARA!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0