8e juli 2010

Godmiddag bloggen:D hur är det med er en sån här fin dag? Allting är faktiskt bra med mig, förutom att jag känner mig lite konstig i magen och resten av delen i kroppen"/ antar att det är nu den sista tiden av graviditeten det är så.. Det är visserligen rätt jobbigt men allt det här är värt det jag kommer att få sen. Har ätit frukost blev flingor, mjölk och oBoy:thumbup:! Funderar på vad jag ska laga för mat idag, det är skit svårt att hitta på något man kan laga, och samtidigt tycka är gott. Men jag kommer väl på något under dagens gång. Hur som helst bloggar jag från mobilen, får göra det lite då och då så länge vi inte har internet:). Ni får nöja er med det så länge. Ligger och tittar på disney xd med min bror, faktiskt väldigt roligt;) blir bara att ta det lugnt idag! Vad ska ni hitta på en sån här solig dag då? Ha det bra så länge, hörs senare! Kram kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0