en lugn kväll..

Sitter just nu inne i köket och bloggar från datorn med vårt nya mobilabredband. Funkar helt okej faktiskt. Lite slö uppladdning kanske men vad fan ska man begära sig av en lite plutt? Bebisen rör på sig som aldrig förr, och det kittlas inne i magen på mig, obehagligt men sant! Det blir bara en lugn fredags kväll idag, tanken var att killarna skulle titta på monstertruckar idag men inte med detta dåliga vädret. Så får se om dem har mer tur imorgon. Annars så blev det middag för en stund sedan, och just nu äter vi glass till efterrätt. Tänkte slänga upp en magbild åt er senare också i och med jag inte gjort det på ett bra tag. Glömt ta bilder på min mage och sen så har jag ändå inte haft någon möjlighet att ladda upp någon bild eller blogga så det har väl ändå kvittat eller!? Men men, vad hittar ni på en sådan här tråkig fredagskväll då?:) Känner att det är väldigt mycket klaganade från min sida idag, haha!! Nu ska jag läsa lite bloggar, ladda upp lite bilder och hitta något roligt att göra, som typ att titta på min bror när han putsar fönsterna? Haha, han fick bara för sig att han skulle göra det nu när han inte hade något annat att göra;). Pusspuss♥


Dagens utseende eller kvällens kanske det heter?
Visst har mitt huvud blivit rundare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0