hiss eller diss?



.. för Iphone 4g?



Jag kan säga att för min del är det hiss! Jag var imot Iphone innan, jag tyckte bara att de såg stora och klumpiga ut. Till och med fula om jag inte har helt fel för mig. Men nu, nu tycker jag att de är snygga och bra. För de har allt, det är ju som en liten dator och jag tycker till och med att den är snygg nu!! Vad har hänt med mig?
Hur kan man ändra sig så snabbt egentligen? Jo, det ska jag ta och förklara för er nu. Om man har sett den nya Iphone 4Gn så kan man inget annat än att vilja ha en Iphone själv, och man kan inget annat än att tycka att dem är snygga för fifan säger jag bara, jag blir käärrr!!! Nu vill jag själv ha en Iphone trots att det är touch och jag hatar egentligen touch för det blir aldrig som jag vill! Men nu kan jag faktiskt tänka mig att ge det ett försök bara för att den nya Iphonen är så snygg! Ja, jag har blivit helt desperat nu av den nya Iphonen.. Kanske fler än jag som är det och som känner likadant? Eller? Så vad tycker ni om Iphone 4G?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0