läsar fråga

Fråga från Sarah;

Hej!
Jag undrar varför du valde att behålla barnet? Hur reagerade din mamma när du berättade för henne?
Hoppas inte att du tar illa upp, jag är bara nyfiken. Tycker att du är modig som vågar göra det här. :)
Lycka till med allt!

Svar;

Hejsan Sarah!
Jag hade inte så mycket att välja mellan egentligen. Låter hemskt kanske, men det är hela sanningen. Jag var redan i vecka 18 när jag fick reda på att jag var gravid, då hade jag att välja mellan att skrapa bort mitt barn eller att behålla det. Jag ville behålla det från hela första början, men det som gjorde mig orsäker var vad min mamma skulle säga. Men jag valde att behålla det, för jag ansåg att jag inte kunde skada någon utan att den gjort mig något. Trots allt inte mitt barns fel att hon blev till. Jag stod för vad jag ville och berättade det för min mamma, och hon tog det som om hon visste det. Hon blev inte arg, ledsen eller besviken på mig. Jag trodde först att hon skulle flyga upp i taken, men nej tvärtom. Hon finns och stöttar mig för varje dag som går.
Självklart att jag inte tar illa upp, bara kul att du frågar mig det. Hoppas du fick det svaret du väntat på. Tack så hemskt mycket! Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0