magbild nr10, v38(37+6)

Lägger ändå upp en magbild nu trots att jag tänkte vänta tills imorgon. Men jag tycker inte att ni förtjnar att vänta mera, titta tillbaka på mitt sista magbilds inlägg och då var jag i vecka 32!! Shit, det var ett tag sedan. Jag har varit väldigt elak mot er tycker jag, och det är jag ledsen för. Men har man inte tillgång till internet och har mycket att göra och förbereda så har man, jag är ledsen för det men hoppas att ni förstår mig ändå..
Hur som helst magbilden togs i tisdags då jag var inne i vecka 38, nu är jag ju inne i vecka 39, men det är ingen skillnad på magen, men den växer så det syns ialla fall och jag har fått bristningar på magen nu också! Det gör mig deprimerad men det är det värt!

Hur som helst här får ni den senaste magbilden!

det är skillnad på storleken sen förra magbilden som ni ser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0