middag pågång..

Idag så är det Hampus som lagar maten, vi låg och snacka i sängen innan för en stund sedan och höll på att tramsa oss och vi kom fram till att det var hans tur att laga mat idag för jag gör det varje dag annars. Sen allt hushålls arbete brukar jag göra men det är för att han jobbar så det kan jag ställa upp med, men nu när han ändå har semester så kan han faktiskt laga middag en dag! Inte direkt någon svår middag om jag får säga det själv, det är bara revben och potatisbullar som ska in och stå i ugnen så det klarar vilken människa som helst.. Hoppas jag ialla fall:s! Senare ska han köra sin kusin och andra till Askerödsfesten också, ja det är verkligen mycket man missar denna sommaren men det är det värt. Sen är jag ingen drickar människa så det kvittar nästan. Visst saaknar jag att dricka och festa lite och så, men det är inget som stör mig direkt! Hur som helst det blev inte monster truckar idag i och med vi inte hitta tid och kostnad och var.. Så det får bli en annan gång. Eller så hittar vi på med något annat nån gång nu i veckan i och med Hampus har semester en vecka till.  Får se helt enekelt. Nu ska jag se så att maten inte bränt upp, för just nu så springer Hampus och min bror och leker med var sitt täcke och försöker att få Teddy med sig, men han trivs bättre hos mig:p, haha! Hörs sen!♥


en charmig bild får ni på mig sen vi var nere i rövarkulan:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0