Naglarna..

Hejhej!(: klockan är rätt mycket nu, men strunt samma. Jag skulle egentligen lagt in ett inlägg tidigare idag när vi var hemma hos Hampus föräldrar och betalade räkningar, men jag råkade avbryta allting på mobilen så inlägget försvann"/! Hur som helst så får ni i alla fall ett inlägg nu och en bild också på hur mina hemma gjorda påbyggda naglar ser ut(: inte super snygga kanske och inte någon expert som gjort det syns, men helt okey för att vara första gången! Det måste jag faktiskt själv då säga. Enligt mig så blev det bra för att vara första gången, och för att vara ett enkelt nagelkit! Men vad tycker ni om resultatet?(:♥

Kommentarer
Postat av: Sari

helt ok men för mkt av det vita kan jag tyckA;0))

2010-07-30 @ 08:25:40
URL: http://tuulikki.blogg.se/
Postat av: Emma -

Om du tycker det där är bra, då har du aldrig sett ett par BRA gjorda naglar!

2011-11-19 @ 12:09:50
URL: http://emmasbloogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0