Natti natti inlägget(:

Nu ska jag strax gå och lägga mig, men innan det så tänkte jag slänga ihopa ett kort inlägg eller ialla fall ett snabbt.. Ny dag, ny månad och nya förhoppningar och förväntingar nu igen!
Ja, gud tiden flyter verkligen på och snart är sommarlovet slut för de som har det då, och semester tiden är också påväg mot sitt slut. Hela sommaren har verkligen gått skit fort, någon som hunnit med att göra något? Jag har verkligen inte hunnit med ett skit känns det som, men det fanns inte så mycket in planerat i mitt schema i heller detta året. Det var bara att ta det lugnt, och lite hittepå med min bror och mamma. Hur som helst så sover min bror och Teddy förtillfället så jag ska också krypa ner, jag har egentligen redan krypit ner en gång men var precis och kissa och såg att Hampus inte stängt av datorn ännu så jag snubblade över den lite snabbt nu:). Hampus är och hämtar sin kusin och hans kompis i Askeröd, det var nämligen Askerödsfesten idag ju eller ja igår nu! Men har slutat förens nu. Så han kommer väl snart hem igen, eller något vad vet jag?! Jag ska ialla fall sova nu! Hörs senare idag, godnatt alla som är vakna och sov gott! Och för er som sover just nu hoppas ni drömmer söta drömmar! Puss och kram!♥


Kommentarer
Postat av: Emma

har du och din kille haft sex undertiden du varit gravid?

2010-08-01 @ 14:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0