ny frisyr!

Nu är allt löshår borta och även en bit av mitt riktiga hår. Så skönt:thumbup:!
Härligt med en förändring, färgningen kommer sen efter att lillen dykit ut, så länge får jag nöja mig med min nya frisyr med en enorm utväxt, men det stör inte mig så mycket. Kommer verkligen att sakna mitt löshår dock, men om det blir att vi åker till Thailand nästa år så ska jag göra det igen, men dock inte lika tjockt. Blir bara jobbigt när det är för tjockt. Hur som helst så har jag sparat de löshåret vi klippt av, sjukt bra kvalite måste jag säga. Inte ett dugg slitet nästan, hade jag bara skött det mer noggrant så hade det varit hur fint som helst. Men nu vet jag det tills nästa gång. Efter att löshåret var av så syntes det inte så mycket. Det blev nästan ingen skillnad alls, men sen bestämmde jag och min syster oss för att klippa det också, det blev ungefär 10cm som åkte, nu är det lite lite längre än axel långt, skönt med kort hår. Och som sagt det växer ut igen!
Hur som helst så blev jag väldigt nöjd och tack till syster som gjorde ett bra jobb med en tyggsax. Hon lockade mitt hår lite också efter att hon klippt det. Tack så mycket älskade syster. Nu sak vi strax bege oss hem så vi hörs imorgon. Men innan får ni en bild. Sov gott allesammans. Puss & Kram♥


Vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0