sista juli tvåtusentio

GODDAG BLOGGEN!

Läget och så med er idag då? Med mig är det toppen, förutom att jag är lite svettig, men det finns faktiskt en anledning till att jag är det. Har precis dammsugat och moppat klart hela lägenheten vilket är jobbigt, men när mann väl är klar så känner man en stor lättnad.. Precis vad jag gör just nu. Försöker leta upp monster truckarnas tid och kostnad men det går fanimaj inte att hitta!! Aja, får väl försöka att leta vidare helt enekelt. Tänkte köra en runda Lips snart med min bror, vi äger på det asså;). Sen så har jag laddat vårt mobilabredband med en veckas surf idag också, pengarna jag fick av mamma för att jag byggde på hennes naglar fick gå till det. För internet är viktigt och sen så kostar det inte all min förmögenhet heller så jag erbjöd mig själv att betala det, för Hampus betalar allt annat. Aja, ikväll om det blir av så ska killarna titta på monster truckar och själv ska jag nog bara gå runt lite i Lund med Teddy min bebis, sedan blir det grilla och mys! Vad ska ni hitta på idag då?:) Nu ska jag bläddra runder lite, sedan så ska jag göra vid mig tror jag! Ha det bra sålänge!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0