SUPER CHIPSEN

Sitter fortfarande kvar i köket och äter de nya chipsen som heter "SUPER CHIPS", man kan väl säga att de är rätt super! Smakar bra, dock samma smaker som i de vanliga OLWS chipspåsar, men dessa är stora, knapriga och väldigt goda! Ofta man egentligen kan smaka skillnad på chips som är av samma saker och av samma märke eller företag, men det kan man faktiskt. Tro det eller ej! Surfat runt lite på internet och det känns så underbart att kunna sitta och göra det hemma hos sig själv och bara njuta av stunden! Ja, ni kanske hör på mitt talande hur mycket jag verkligen saknat internet! Det är nånting man inte klarar sig utan när man lever i nutiden asså.. Eller är det bara jag som är allmänt knäpp??;s Ja, vem vet!
Läst lite bloggar och är just nu väldigt trött, kanske ska jag gå och lägga mig snart. Sedan Hampus fick semester har det varit tidiga morgnar för min del, för han stiger gärna upp innan 10 och då kan inte jag somna om. Inte när jag vet att han stiger upp och är hemma. Det är en annan sak om han stiger upp för att dra iväg till jobbet, men så är det ju inte nu. Men lika bra att vänja sig, för snart måste jag upp tidigt och ta hand om en skrikande bebis! Så en övning får jag nu ialla fall. Men sen kommer det bli mycket tidigare morgnar än 9-10. Så om jag sen får sova till halv 7 kommer jag att smällta av lycka!! Asch, nu ska jag in med datorn till Hampus, den behöver laddas och sen kanske han ville spela lite. Så mer uppdatering kommer imorgon efter vi laddat kontantkortet till modemet. Sov så gott, och dröm fina drömmar om vi inte hörs mer ikväll! Kramar och pussar till er sötnosar!♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0