varför så trött?

Varför är jag jämt så jäkla trött? Trots att jag fick vakna lite senare idag så sitter jag här framför datorn i köket och slumrar till lite med ögonen då och då! Drygt och jag förstår inte varför?! Vaknade lite i 9 imorse, då vaknade alla.. La och mös med Teddy en stund kivades med Hampus också lite, och Hampus och min bror retades med varandra lite också som vanligt vad annars:o? Sen så somna jag om på Hampus arm, och vaknade igen vid 11 av att jag var så jävla kissig och gick och kissa medans de andra sov. Sen så la jag kvar en stund, så vafan är jag så jävla trött nu förr?? Och jag kan inte skicka sms med min mobil vet inte varför.. Har fått några meddelande som jag inte kunnat svara på och det är drygt. Så ni som skickat till mig och inte får något svar tro inte att jag inte vill svara er eller är sur!
Aja, hur som helst så var middagen Hampus gjorde toppen! Nu väntar jag på att han en dag ska göra "egen" middag, vilket innebär att han själv tillagat den. Med egna kryddor och står vid spisen och steker eller kokar den av sig själv och inte bara sätter in den i ugnen och väntar! Men man får ta en sak i taget, men han var ialla fall duktig som laga mat:). Imorgon har vi blivit bort bjudna till hans föräldrar och äta kräfter. Får se hur det blir med kräfter, de är inte mina bästa vänner direkt! Men får se har bestämt med Andy egentligen. Men kanske hinner jag ner en sväng om(: Ja, vi får helt enkelt se!
Nu ska jag käka glass och in på FB. Ha det bra!♥


min sötnos♥
han har blivit super duper stor den senaste tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0