00.30

Nu tänkte jag att jag skulle lägga mig ner och sova lite. Blir väl att vakna vid 7 tiden imorgon igen, min bror ska ju som sagt på sin skolavslutning. Jag är dock lite osäker om jag ska dit eller inte, med tanken på att de slutar redan 10. Det känns inte så lönt, men jag vet inte. Annars så väntar jag på honom här hemma och grattar honom för att han varit så duktig i skolan trots de jobbiga året som varit.
Han började gråta innan ikväll när jag och mamma snacka med honom om allt det som hänt mellan hans föräldrar alltså min mamma och hans pappa. Han började stor böla rent ut sagt och förklarade för en gång skull att han tyckte att detta var så jälva jobbigt! Han skrek nästan ut att han tyckte att det var så himla jobbigt, att han inte ville ha det så. Men att han minns varenda lite detalj som hände när de var på semester! Han grät och grät, tycker så synd om honom. Han är 10 år fyller 11, och får gå igenom sånt som inte ens barn borde få gå igenom. Han är verkligen den starkaste 10åringen jag känner! Och jag måste säga att jag är stolt över att ha en sådan stark bror!♥
Hemskt att se honom ledsen tyvärr, men så är det när människor inte tänker på andra"/.

Hur som helst så ska jag sova nu, först kissa dock. Lägger upp några bilder till från Hampus kamera.
Men sov så gott och dröm fina drömmar! God natt♥


jag och min sötnos!

Hampus och en söt Felicia(:

jannices student förra veckan!

ursäkta bilden, jag ser hemskt drogad ut!
Men jag var helt slut i mina fötter! Påväg från Jannices student till
Tobias, och påvägen dog mina fötter:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0