10e juni 2010

Hejhej bloggen!♥ (finns det verkligen inga andra repliker att börja med?)

Vaknade för typ en timme sedan av att Hampus mamma skulle komma åt datorn, men jag var ändå redan halvt vaken så det gjorde inte så mycket. Hon skulle nämligen träna, någon som är aktiv jämfört med mig, men någon dag ska väl jag också ta och träna bort mitt fett och känna mig duktigt, men fråga är bara när. Aja, har ätit frukost, sminkat mig, bytt om och hunnit snacka med Jane i telefon snabbt. Hon ska börja jobba idag, så jag önskar henne lycka till! Idag ska vi som sagt upp till banken och snacka med dem, så det ska väl bli spännande. Sen om jag hinner så ska jag hem så fort mötet på banken är klar och följa med till vetrinären och vaccinera Teddy. Nu är han hemma själv (idag igen:(). Tycker så synd om honom, för jag lämnar alltid honom. Men ska hem och mysa extra mycket med honom, för dte förtjänar min lille påg. Förresten så har jag suttit och fört över några bilder från Hampus kamera, skit gamla bilder dock, eller ja vissa av dem är gamla och vissa är nya. Från typ förra helgen då vi var hos syrran. Så ska lägga upp några bilder ni kan njuta av så länge. Ha de bra så länge!♥


malmö city!
Sitter och äter kinabox, bror, syrran & hennes kille David på bild!

jag ser helt ner drogad ut, och det kändes nästan som det!
det var så jäkla varmt att jag inte kunde äta eller tänka!

älsklingen ser ialla fall inte så varm ut!

hilton hotellet

3 syskon!
lillasyster, storasyster & lillebror!♥

ni får nöja er med dem sålänge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0