11e juni 2010

Jahapp, då satt man uppe en tidig morgon för att man blir väckt av att mamma snackar i telefon, ovanligt eller?:o
Hur som helst så kunde jag inte somna igår när jag hade fört undan datorn, så jag låg här i sängen och spelade på mobilen, ögonen sved och det rann från dom, men när jag väl la undan mobilen så var jag minst sagt lika pigg igen, så jag tog fram den och höll på sådär i en timme. Och det gjorde de inte bättre när Teddy hoppa upp i till mig och tog över min säng så jag fick vända mig på bredsidan för att få plats! Men jag somnade tillslut vid typ halv 3-3 någon gång. Och vaknde nu för en timme sedan. Har ätit frukost, och diskat. Min bror har stuckit till skolavslutningen, min mor har stuckit till jobbet, och här sitter jag hemma tillsammans med Teddy. Funderar ut på hur vi ska göra idag för att på bästa sätt få allt så organiserat så möjligt. Har dock inte mycket saker från mamma som ska med, men det är liksom ändå grejer och jag vet inte vart jag ska börja riktigt. Så ja, vi får helt enkelt se. Det ska bli spännande och kul att få flytta in tillsammans med Hampus, men samtidigt så känns det så jävla sorligt. Allting har liksom gått så fort på den senaste tiden, och det har varit snabba beslut hit och dit. Men jag tror aldrig att jag kommer att ångra dem ändå. Eller jag vet att jag aldrig kommer att ångra mina beslut! Men det känns hemskt att lämna sin familj, från att varit 3 + Teddy så blir dem nu 2 + Teddy. Och jag har fäst mig så mycket vid Teddy i och med jag och han går hemma tillsammans om dagarna. Men aja, det ska nog gå skit bra det här. Och som sagt ska jag hälsa på de så mycket jag bara kan! Men men, nu är jag trött, riktigt trött faktiskt. Kanske ska jag sova en runda tills min bror kommer hem igen vid 10. JA, jag chansar på att jag sover tills dess, om jag inte blir väckt 145102 gånger av mamma som vanligt! Men hoppas att ni haft en bra natt, och sovit gott! Vi hörs sen igen när jag vaknat till!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0