13e juni 2010

Hejsan allesammans:)

Sovit gott? Det har jag nästan gjort, fast somna dock inte förens vid halv 5 elle något och vakna igen vid 9 imorse. Hade så satans ont i magen då.
Hur som helst så blev det ett stort köp på Ikea igår. Det blev allt från köks saker till onöddiga saker. Fler än jag som känner igen mig där? När man är på Ikea är allting så jäkla billigt så man plockar med sig såna saker som man inte ens behöver. Men det är väl alltid bra att ha. Aja, sen efter Ikea och efter vi handlat Thaimat, körde vi till Lund och hämta upp mammas kompis sen körde vi hem och tog upp sakerna snabbt och sen stack mamma med Teddy och hennes kompisar. Jag och Hampus satt sedan och packa upp den ena påsen för att se vad vi hade köpt. Ja, det mesta var typ till köket. Sen kom Ponne och hämta oss, sedan körde vi mot Löberöd.
Det blev en liten chillkväll med lite kompisar, Ponne hade med sig en kompis Anton, och Lina hade en kompis som heter Kim och det blev en trevlig kväll. Men alla blev rätt fulla, dock var jag den enda som var nykter. Och Anton också, sen var det nog inte fler nyktra. Hampus blev riktigt full, så jag fick gå upp och lägga honom vid lite i 2 eller över kommer inte ihåg. Sedan satt jag och vakta honom hela natten. Så det var dels därför jag somna så sent. Dock så fick jag somnat om när Hampus hade satt på "Alice i underlandet". Dock blev jag så jäkla varm! Vaknade upp när Ponne kom in i rummet, och då var filmen redan slut. Hampus sprang ner och gjorde mackor åt mig, jag var knappt vaken men fick vakna till tillslut. Nu sitter de och spelar och jag sitter här och bloggar. Blev ett långt inlägg, men det får ni för att jag inte skrev igår. Ikväll åker jag hem, eller senare idag ialla fall. Nu ska jag lägga mig ner! Kram♥


en gammal bild på Hampus dator. Bjuder på den!


Kommentarer
Postat av: Sari

Jaså...ser man på....Pontus berusad;o))))

Skötte sig väl ändå hoppas jag,o)?

2010-06-13 @ 14:58:15
URL: http://tuulikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0