14e juni 2010

Good morning!♥

Mår ni bra och sovit gott? Jag mår prima och har sovit helt okey. Eller kanske ska jag säga rätt bra med tanken på att jag somna rätt så direkt inatt efter att jag lagt huvudet på kudden. Vaknade av att mamma låste dörren och stack till bussen. Min bror skulle ha kommit hem för 25 minter sedan men ringde och sa att han skulle till vårdcentralen först för han fått några utslag, visste inte vad det var för något. Konstigt det bara dyker upp när han är hos sin far, jag menar han har varit hur frisk och pigg som helst när han varit här. Skitsamma, hoppas att det löser sig och vet vad det är för något. Idag ska jag egentligen till barnmosrakn i Höör, men i och med att jag inte vet hur man tar sig dit med bussen eller kan komma dit på något övrigt sätt så måste jag boka in tiden. Men hoppas få en ny tid snart, för jag vill höra bebisens hjärta och höra att allt är bra. Fast höra hjärtljudet får jag göra på onsdag också, för då ska jag på mitt andra ultrljuds kontroll. Det ska bli så jäkla kul och spännande samtidigt. Gud, jag längtar efter det! Det är snart 13 veckor sedan jag såg bebisen, så det ska bli kul och se om allt är som det ska, och om den växer som den borde. Hoppas det! Och undra om den är stor:)? Hoho, jag är så nyfiken. Men jag tror att den är stor, med tanken på att jag är rätt stor nu. Kanske inte så stor som vanliga gravida är men jag är ju rätt liten också. Hur som helst så ska jag ta och vila mig lite till, sedan ska jag rensa och packa ner grejer. Hörs senare!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0