15e juni 2010

Hejsan sötnosar!♥

Hur är det med er idag? Och har ni fått en skön natt med sömn? Jag mår som en prinsessa idag (förutom att jag måste duscha och göra vid mig först!!!) , och jag har sovit ut ordentligt. Dock somnade jag inte direkt inatt när jag la huvudet på kudden, var väl mycket tankar och nervös var jag väl också. Undra om Hampus får bilen senare idag var nog det enda som flög i huvudet på mig!
Förhoppningsvis har han fått den turen och får köra hem sin första bil idag. Men jag tror allt kommer att lösa sig, det kommer inte att vara någon fara. Igår var det Hampus som var så nervös och nu är det jag! Ja, tur vi delar på saker och ting ialla fall. Vaknade för en stund sedan, och ska nu hoppa in i duschen innan jag börjar göra något annat. Vi hörs sen!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0