16e juni 2010

Morgon allihopa!:)

Sovit gott? Det har jag ialla fall gjort bredvid min älskling. Vaknade vid 7 för Teddy sprang och hoppade på brorsans kompis i huvudet. Jävla störig hund har vi ialla fall hittat:thumbup:! Så har varit vaken sedan dess, alarmet står egentligen på 9, men det kvittar ju nu. Ska ialla fall snart upp och göra vid oss. Sen bär det av till ultraljudet, så spännande och roligt. En härlig känsla! Blir antagligen frukost inne i stan också.
Sen efter att vi varit där inne så ska vi väl kolla present snabbt sedan köra mot Löberöd för Hampus ska in om banken och skriva på papper, sedan fortsätter vi med lägenheten. Så det blir en ren fix dag idag. Senare ikväll så blir det lite kalas, min bror ska också på fest ikväll. Vet inte om jag sover hemma eller hos Hampus inatt, får se helt enkelt. Nu ska vi röra oss uppåt. Hörs sen när jag har tillgång till internet. Kramar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0