17e juni 2010

Tja! Har precis vaknat faktiskt, klockan är snart halv två, men jag har vaknat lite då och då. Men nu vakna jag helt, så jävla skönt att få sova ut trots att man hör att det är ljud runt omkring. Brukar aldrig kunna somna med ljud runt omkring mig, men idag gick det riktigt bra. Tror det var för att jag steg upp så tidigt igår och var helt utmattad efter en lång dag. Men nu känner jag mig redo för att forsätta med allt fix som vi ska göra idag. Hampus ringde innan vid 12 tror jag det var (sov fortfarande så va inte riktigt med i svängarna!) och sa att de nästan var färdiga i Trelleborg och skulle flytta till Veberöd, så de skulle inte sluta allt för sent idag. Så vi får väl se, efter det så skulle han direkt hoppa in i bilen för att hämta upp mig så vi kan köra in till Sjöbo och hämta soffan. Antagligen ska väl måla i lägenheten idag också, så jag för packa upp det sista och så. Vet inte hur det blir om vi sover där eller inte. Får väl helt enkelt se.

Nu har jag hur sim helst precis ätit upp min baguett som jag köpte igår på mormors, gott är det! Snart ska jag gå och tvätta mitt ansikte och sminka mig lite lätt, orkar inte sminka mig alldeles för mycket. Men ni får har det så bra så länge, hörs sen! Puss♥


glömde lägga in en bild på Andreas tårta igår.
Men såhär fin var den, och god också!
Men han var så söt och sa åt att vi inte fick äta bilden så vi fick skära runt om bilden!
Så tillslut skar vi av bilden och la den vid sidan om. Haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0