18e juni 2010

Hejsan kära blogg!
Det blev inte mer bloggande igår för min del. Vi hämtade soffan, köpte ett soffbord Hampus hitta när han var inne och betalade soffan, sedan så köpte vi ett matbord av hans mammas kompis. Väldigt snyggt! Flytta och höll på i lägenheten igår, och det mesta är nu uppflyttat dit. Är endast små saker kvar, som typ några kläder, och annat skit. Sov i lägenheten inatt och det var mysigt, dock så kändes det konstigt i och med att jag inte är van att sova där. Sängen står i vardagsrummet för sovrummet är inte målat ännu, men det fixar de nog i veckan eller något. Idag har jag varit hemma och packat upp lite grejer och så. Sedan när Hampus kom hem gjorde han vid sig och sedan bar det av mot Lund, in på City Cross och sedan ÖB för att handla hem lite saker. Nu har vi så det räcker för 1 månad åtminstone. Sen körde vi om MC och åt och sen till Hörby, så här sitter jag hos mamma och har internet och dator:D! GLAD MAY! Imorgon bär det av till Ullared tidigt på morgonen. Så ska lägga oss i god tid idag. Nu ska jag på toa och sedan ut och snacka lite med mamma. Hon gjorde en jätte god fruktsallad till mig som stod och väntade nä jag kom hit. Tack mammsen!♥
Teddy blev också glad, och jag med för den delen! Kul att träffa honom.
Skriver mer ikväll. Hoppas ni haft det bra.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0