2 åring röker(!?)

Var inne och läste lite på aftonbladets hemsida innan idag och då hittade jag en video på en 2 åring som rökar! HÖR NI? 2 ÅRING SOM RÖKAR?
Jag tror att det låter minst lika sjukt i era öron som i mina. Jag menar vafan hans föräldrar, borde inte de få honom att sluta, eller är de dumma i huvudet bara?! Och att hans pappa inte ser vad problemet är att han har en son som rökar och är 2 år, och lät honom till och med pröva röka första gången när han var 1½år gammal, hur friska är man då på en skala? Något fel måste det vara i fadern. De erbjöd familjen till och med en bil om de fick deras son att sluta röka men icke! Pappan tyckte inte att det var ett problem. Nej, kanske för att han själv är ett problem och har problem med sitt tänkande.. Gud, jag blir rädd när jag ser sånt här! Jag menar 2 år rökar 40 ciggaretter om dagen, och får han inte sina ciggaretter så slår han huvudet mot väggen och säger att han känner sig "yr". Han får riktiga problem om han inte får röka. Gud, det är hemskt.
Ni kan se videon om honom här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0