21e juni 2010

Godmiddag! Hur mår ni? Jag mår faktiskt bra idag, men kan erkänna att jag är rätt trött. Vaknade imorse flera gånger, dels för att Hampus skulle till jobbet sen för att jag var kissig, och sen när jag väl somna om så skulle jag upp för ett barnmorskebesök. Gick upp och Lina vaknade strax efter. Hampus syster sov nämligen hos oss inatt, vilket var trevligt, spelade lite sällskapsspel på kvällen, hann inte mer allt för mycket med tanken på att vi kom hem från Simrishamn rätt sent, men det var trevligt där. Och mycket fint var det också!
Ialla fall hämta Jane upp mig, vi körde direkt till Höör, var dä en halv timme för tidigt, men det gick. Sålänge satt vi och snackade om lite allt möjligt, trevligt och tack för skjutsen:).
Det gick hur bra som helst där, allting var som det skulle. Skönt att höra.
Sen körde Jane till Hörby och lämna mig hos min mamma och bror, min bror hade dock precis stigit upp så var helt ute och cyklade. Han öppnade ialla fall dörren och tack och lov för det! Jag gav Teddy mat genast, sedan när jag väl skulle leka med honom såg jag hur svullen han var på halva nosen/överläppen upp mot ögat. Jag blev livrädd och ringde mamma direkt. Vi vet dock inte vad det är ännu, och veterinären har inte öppet heller. Hans svullnad har inte minskat ännu, och jag tycker att det är både hemskt och läskigt! Det gör så ont att se honom så, och sen så kan han inte säga att han har ont eller något heller. Jag försöker öppna hans mun för att se, men icke vill han det. Han vill bara bitas när jag håller på med mina händer där, alltså gör det ont på honom! Jag vill bara att det ska gå över, så jag slipper oroa mig över det. Men förhoppningsvis går det över under dagen/kvällen. Min bror och Teddy ska ju vara hos mig och Hampus hela veckan och det ska bli kul. Hampus hämtar oss allihopa sen ikväll. Så det kommer bli en vecka med sällskap och det gillar jag. Och på fredag är det middsommar, vet inte vad vi ska göra ännu, men vi lär väl märka det med.

Fick en fråga om jag inte kunde lägga ut lite bilder på vad jag köpt i Ullared och sätta lite priser på det.
Jovisst kan jag det, men barngrejerna kanske inte är så intressanta, eller jag vet inte?!


Jag köpte med mig hem en exakt likadan adidas tröja som på bilden för endast 499:-
Dock kanske inte så billigt, men billigare än att köpa i vanliga affärer.




Kommentarer
Postat av: Natalie

Skitfin tröja! Vill ha en likadan! Vissa barngrjer kan ju vara kul annars är ju heminredning osv rätt kul att se också :)

2010-06-21 @ 18:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0