29e juni 2010

Hejsan bloggen!

Det var verkligen ett bra tag sedan jag blogga. Tyvärr så är det för att jag har flyttat och vi har int fixat internet ännu. Eller jo, nu ljuger jag. Vi har fixat internet nu, men har tyvärr inte fått det ännu. Men så snart så möjligt har vi det i vår lägenhet. Så ni får hålla ut helt enkelt!

Men ja hoppas att ni mår bra och haft ett fint lov hittills. Jag mår bra och har haft det bra under den senaste tiden. Har precis kommit hem till min mamma och min bror, mamma är dock inte hemma hon jobbar, men sitter här med min bror och hans kompis. Självklart är lille Teddy också med, och så glad både han och jag var när vi såg varandra. Han gör en på så bra humör:)! Har ialla fall varit hos barnmorskan och gjort min andra sockerbelastning och det gick bra, men måste få i mig lite mer järn. Sedan så har vi snackat om förlossningen och smärtlindringar, Hampus skulle också varit med idag men tyvärr kom han ut med det lite sent att han skulle vara ledig så det fick han hoppa. Men jag får ta och berätta det för honom senare ikväll när han slutat. Han ska hit och hämta mig sen efter att han slutat jobba, annars kommer jag inte hem och det är väl lite trist. Hur som helst så gick allting väldigt bra, och ni har missat väldigt mycket av mitt liv nu den senaste tiden, men det är mitt fel. Men jag ska gott göra er sen när jag väl fått internet i lägenheten. Har inte lagt in två av mina graviditets veckor heller, men det ska jag göra sen så att ni får fortsätta att följa min graviditet och få läsa mer av det jag går igenom. Vissa tycker att det är kul och intressant, medans andra inte bryr sig alls. Men jag gör det för min egen skull, för att jag ska minnas vad jag gått igenom och allt det dära. Hur som helst så ska jag strax gå och vila lite, vakna vid kvart i  imorse och sov väldigt dåligt inatt med tanken på att det är så jäkla varmt och jag får inte ro till att sova då. Jag blir arg på mig själv när jag inte kan sova, det är verkligen skit jobbigt att vara gravid när det är sommar!! Ja, ni som är gravida nu och inte har långt kvar håller säkert med mig. Men jag skriver mer senare, för nu är jag trött och ska låna ut min dator till min brors kompis nu. Ha det bra sålänge, hörs sen!♥


min söta lilla Diddi♥


Kommentarer
Postat av: anonym

me åh, jag läser din blogg, och ja var helt säker på att de var bebisen som hade kommit, hehe. men kul du är tillbaka :)

2010-06-29 @ 11:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0