6e juni 2010

Hejhej bloggen!♥

Dålig uppdatering denna helgen jag vet! Har ju varit hos min syster som sagt och har ju inte träffat henne på väldigt länge så har jag valt att inte sitta vid datorn, utan valt att tillbringa tid tillsammans med henne istället. Och sen är det första gången på 6 år som alla vi syskon är samlade och träffas allihopa så det ville vi utnyttja då.
Men helgen har varit väldigt bra, och idag så firade vi det lite extra med tacos. GUD, det var så länge sedan och det var skit gott. Men gud vad alla blev mätta, men det är väl meningen när man äter;).
Men än en gång tack för en toppen helg!♥

Ialla fall så hoppas jag att ni haft en lika bra helg som mig, för det är ni värda. Nu ska jag snabbt in och läsa lite bloggar, sedan så ska jag sova. Skriver nog ett inlägg till senare då jag lägger mig. Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0