7e juni 2010

Hejhej:)

Allt bra med er? Med mig är det toppen. Vaknade för en stund sedan, ringde upp mamma som hade ringt mig och snacka lite med henne. Hon bad mig dammsuga henne sovrum i och med vi hitta en mega stor fästing på honom igår vid hans öra som släppte innan vi han att dra loss den, så mamma var rädd att den skulle ha lagt ägg så jag fick ta ut dammsugaren en snabb runda. Fästingen som satt på Teddy hitta vi självklart och har dödat den för er som inte förstod det hela. Ialla fall så har jag hunnit diska upp disken som stod där också, och sköljt av några jordgubbar och ätit det med socker på, och just nu sitter jag här och ska dricka min is te och äta choklad. Nyttig frukost jag menar?! Nej, jag ska faktiskt gå och ta något vettigt att äta innan. Idag skulle jag egentligen iväg, men vet inte om jag vill gå ut i detta vädret asså. Hela helgen har det varit skit fint väder, men nu så är det piss väder igen. Men man ska väl inte klaga, tack och lov att helgen blev fin ialla fall. Aja, nu ska jag inte sitta här och babbla mera, nu ska jag läsa bloggar, fixa lite saker och sedan stryka om jag inte åker iväg. Puss och kram på er såläng!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0